Zapraszamy na bezpłatny webinar pt. „Public relations, reklama, marketing – to nie są synonimy!”, w trakcie którego naszym gościem będzie Ewelina Salwuk-Marko, właścicielka agencji kreatywnej Sal-Mar. Spotkanie odbędzie się 13 kwietnia 2022 roku o 11:00.
Public relations, reklama, marketing – to nie są synonimy!
Public relations, reklama i marketing, to całkowicie inne działania, który mają wspólny mianownik? Te trzy pojęcia, są nierzadko używane jako synonimy. To Błąd! Nie każdy marketingowiec zajmuje sie PRem, a PRowiec marketingiem… Każdy przedsiębiorca, powinien wprowadzić w życie swojej firmy, wszystkie trzy działania, aby efekty były widoczne. Efekty sprzedażowe, ale i wizerunkowe, zapamiętywane. Każde z tych działań jest tak samo ważne i nie powinno się o nich zapomnieć. Porozmawiamy o tym w trakcie webinaru, w trakcie którego będzie można dowiedzieć się m.in.:
- Co to jest public relations?
- Czym różni się PR od reklamy i marketingu?
- Dlaczego te 3 pojęcia funkcjonują prawidłowo tylko razem.
- Jak wykorzystać skutecznie PR?
Kto poprowadzi webinar?
Ewelina Salwuk-Marko – redaktor naczelna portalu
Feszyn.com założonego w 2013 roku, a także portalu biznesowo-eksperckiego WartoZnac.pl. Właścicielka Agencji kreatywnej Sal-Mar, twórczyni kampanii społecznej wspierającej kobiety na rynku pracy GoWomen. Wykładowca akademicki w Dolnośląskiej Szkole Wyższej i Wyższej Szkole Bankowej. Otrzymała statuetki „Diamenty kobiecego biznesu 2017”, „Kobieta, która inspiruje 2020”,” Kobieta sukcesu 2021”, „Diament kobiecego biznesu 2021”. Zwyciężczyni konkursu Business Tiger 2022. Członkini Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu i finalistka akcji „Kobieta w biznesie”. Ukończyła dwa kierunki studiów. Strateg komunikacji, PR-owiec i specjalista od content marketingu. Ekspertka od Digital Marketing. Od lat wspiera polskie marki, propagując idee „wybieram polskie produkty