TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.

Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.

 

Akademicki
Inkubator
Przedsiębiorczości

Public relations, reklama, marketing – to nie są synonimy!

Data: 08.04.2022

Data: 13.04.2022
Miejsce wydarzenia: online
Godzina: 11:00 - 12:00

Powrót
pokaż na mapie
Zapraszamy na bezpłatny webinar pt. „Public relations, reklama, marketing – to nie są synonimy!”, w trakcie którego naszym gościem będzie Ewelina Salwuk-Marko, właścicielka agencji kreatywnej Sal-Mar. Spotkanie odbędzie się 13 kwietnia 2022 roku o 11:00.
Bezpłatna rejestracja: https://bit.ly/3KmpFhf
Public relations, reklama, marketing – to nie są synonimy!
Public relations, reklama i marketing, to całkowicie inne działania, który mają wspólny mianownik? Te trzy pojęcia, są nierzadko używane jako synonimy. To Błąd! Nie każdy marketingowiec zajmuje sie PRem, a PRowiec marketingiem… Każdy przedsiębiorca, powinien wprowadzić w życie swojej firmy, wszystkie trzy działania, aby efekty były widoczne. Efekty sprzedażowe, ale i wizerunkowe, zapamiętywane. Każde z tych działań jest tak samo ważne i nie powinno się o nich zapomnieć. Porozmawiamy o tym w trakcie webinaru, w trakcie którego będzie można dowiedzieć się m.in.:
- Co to jest public relations?
- Czym różni się PR od reklamy i marketingu?
- Dlaczego te 3 pojęcia funkcjonują prawidłowo tylko razem.
- Jak wykorzystać skutecznie PR?
Kto poprowadzi webinar?
Ewelina Salwuk-Marko​ – redaktor naczelna portalu Feszyn.com założonego w 2013 roku, a także portalu biznesowo-eksperckiego WartoZnac.pl. Właścicielka Agencji kreatywnej Sal-Mar, twórczyni kampanii społecznej wspierającej kobiety na rynku pracy GoWomen. Wykładowca akademicki w Dolnośląskiej Szkole Wyższej i Wyższej Szkole Bankowej. Otrzymała statuetki „Diamenty kobiecego biznesu 2017”, „Kobieta, która inspiruje 2020”,” Kobieta sukcesu 2021”, „Diament kobiecego biznesu 2021”. Zwyciężczyni konkursu Business Tiger 2022. Członkini Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu i finalistka akcji „Kobieta w biznesie”. Ukończyła dwa kierunki studiów. Strateg komunikacji, PR-owiec i specjalista od content marketingu. Ekspertka od Digital Marketing. Od lat wspiera polskie marki, propagując idee „wybieram polskie produkty

Galeria zdjęć

Politechnika Wrocławska © 2024